Ontvang wekelijks waardevolle inzichten over de kracht van Inline Leadership
Elke week praktische tips en inspiratie over de toepassing van Inline Leadership in jouw business.
We gaan vanzelfsprekend zorgvuldig om met je gegevens.
Je business staat. De aanvragen komen via via binnen en je hebt eigenlijk nooit wat aan marketing hoeven doen. Ik zou zeggen: dan doe je het goed!
Maar wellicht herken je het gevoel… Op een gegeven moment kom je op het punt, dat dit niet meer voldoende is. Het is tijd om jouw uitstraling en positionering naar een volgend level te brengen.
Je wilt:
๐ Jouw expertstatus nu echt gaan claimen. Je weet dat je retegoed bent in je vak, maar je ziet ook klanten naar collega’s gaan die niet zo goed zijn in het vak als jij…
๐ Onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn en als vanzelfsprekend de juiste klanten, relaties of medewerkers aantrekken.
๐ Jouw bedrijf toekomstbestendig of verkoop klaar maken en stevig aan de bovenkant van de markt positioneren.
Dit vraagt iets wezenlijks anders van jou. Dit vraagt om krachtig leiderschap en een slimme marketing- en sales strategie. Die werkt. Voor jou, voor jouw klant en voor de groei van jouw business!
Vanuitย Inline Leadershipย gebruiken wij in onze marketing en sales de bewezen รฉn duurzame strategie van:
Ik wil het graag met je hebben over het bouwen aan VERTROUWEN. En dat begint met het bouwen aan: relaties.
In eerste instantie de relatie met jezelf (groei in zelfbewustzijn & persoonlijk meesterschap), want als JIJ niet in jezelf gelooft, 100% verkocht bent en op jouw aanbod vertrouwt… Dan gelooft een ander het al he-le-maal niet! Dit heeft allemaal te maken met je energie, wat je uitstraalt, welke woorden je gebruikt en hoe je overkomt.
Let op! Je hebt vaak meer invloed, dan je denkt of ziet. Want niet alleen de mensen die je post liken zien je post, vaak gebeurt er heel veel achter de schermen waar je helemaal geen weet van hebt. Dus… Keep going!
En vervolgens bouw je aan de relatie met jouw toekomstige klant. Want je gaat tenslotte ook niet gelijk met een wildvreemde trouwen.. ๐ Hoe doe je dat dan? Ik neem je mee in drie effectieve tools.
De klant moet…
Ten eerste moet jouw ideale klant vertrouwen krijgen in jou. Jij bent de expert. Je hรฉbt een trackrecord en een bepaalde staat van dienst opgebouwd. Je bent een รฉcht mens met een รฉcht verhaal. En natuurlijk super leuk en fascinerend om te werken. Laat dat zien! #jouwpersonalbrand
Wat maakt dat jouw aanbod de allerbeste oplossing is voor de ambitiepijn, het probleem, de uitdaging van jouw klant? Wat levert jouw aanbod concreet op? Welke stappen hebben anderen gezet? En welke impact heeft dat gemaakt op hun leven, business, gezondheid, tijd, geld, relaties, etc.
โฑ Good things take time
En ik zeg je heel eerlijk: vertrouwen creรซren online of fysiek heeft tijd, aandacht en consistentie nodig. Marketing zorgt ervoor dat je jouw unieke visie en oplossing aan een groter publiek kunt laten zien, mensen in hun hart kunt raken en met ze in verbinding kan komen.
Een feit is: Potentiรซle klanten moeten je vaak wel 7 – 10 keer (op verschillende manieren) voorbij zien komen, voordat ze reageren, een gesprek inplannen en een samenwerking aan willen gaan. Bij ons duurt het soms meer dan een jaar voordat ‘onzichtbare’ klanten zichtbaar worden en contact opnemen.
Vanaf het moment dat wij ‘De route van vertrouwen’ bewust aan onze marketing hebben toegevoegd, ging alles in een versnelling.
And last but not least. The missing piece: De klant moet…
Als jouw potentiรซle klant zelf niet gelooft of overtuigd is dat hij/zij de investering in geld, energie en moeite kan omzetten in het gewenste resultaat, dan zal hij nooit de stap nemen.
Wat bedoel ik hiermee? Laat zien dat jouw aanbod de allerbeste oplossing is voor zijn/haar specifieke probleem of uitdaging. Dat hij/zij precies op het juiste (kruis)punt staat in zijn leven en met zijn business. Dat het implementeren van het aanbod ook in zijn/haar branche en situatie mogelijk is, etc.
Geef ze net dat laatste zetje, neem alle bezwaren weg en maak de weg vrij voor een dikke vette ‘JA!’
Want het is toch gewoon een no-brainer, superleuk, uitdagend en waardevol om met jou te werken?
Let’s show them what you got!
Wees eens eerlijk: Geef jij op dit moment jouw potentiรซle klant voldoende (zelf)vertrouwen, overtuiging en geloof d.m.v. jouw marketingboodschap?
Ben je nieuwsgierig wat de bewezen methode van Inline Leadership voor jou, jouw leven en jouw business kan betekenen? En heb je behoefte aan iemand die met een frisse, scherpe, strategische en creatieve blik met je meedenkt? Plan een vrijblijvende call in. Dan deel ik direct de eerste kansen en mogelijkheden die ik voor je zie.